10/12-09

Nu har man äntligen fått reda på vad som händer på julafton och hos vem vi ska fira.
Så här ligger det till:

 

(Mormor, Morfar) Mamma, Göran, Johan & Erik firar hos Görans föräldrar den 24:e.

Jag, Oscar, Cia, Anders, Emil, Elisabeth, Ted, Lasse & Irma firar hos Oscars föräldrar den 24:e. (Cia & Anders = Oscars föräldrar.)

Mamma, Göran, Johan, Erik, Jag, Oscar & Birdie firar hos min mamma den 25:e.

 

På det visset så blir alla nöjda och glada. Förutom mormor och morfar, vet inte riktigt vad dem ska göra på julafton...mormor vill fira ensam med morfar, men morfar tycker att dem alltid är tillsammans annars och kan då fira ulafton med familjen, vilket jag också tycker låter vettigt, men vi får väl se vad som händer. Mormor har varit väldigt konstig på sista tiden, men men....inte mycket att göra åt.

 

Ha det bäst!

 

Dagens outfit: En otroligt tajt tröja från H&M och mjukisbyxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0