13/12-09

Vilken helg detta har varit alltså...har haft saker att göra hela tiden. Jaja, det är inget man kommer ifrån när man har 3 katter och en hund att sköta.
Igårkväll så tittade vi på den nya Saw förresten; Saw VI och för er som inte kan romerska siffror så blir det
Saw 6. Den var väldigt rälligt, inget jag rekommenderar till er som är äckelmagade. Jag tittade själv inte hela tiden, men vissa delar kunde man kolla. Men sen när den var slut så satte man på en rolig film så att man vågade släcka lampan sen.

Emil (Oscars lillebror) kom hit igår och tittade på filmen med oss och utan att fråga oss så bjöd han hit den värsta personen av alla: Niklas Jennsen! Hatar honom över allt annat...han är så himla stor i truten! Han och Fide skulle passa bra ihopa. Jag tycker att man frågar först innan man bjuder in folk till andras hem...faktiskt!

Nåja..inte mycket att göra åt det nu. Nessie går och smeker sig mot mitt ben, men när jag tar upp henne så vill hon bara ner igen. =S Hon är konstig ibland.

Har tyvärr inga speciella bilder att vissa er...skulle vilja lägga in lite bilder så att det blir roligare för er att läsa, men jag vet inte vad jag skä lägga in för bilder."/ Har bara en sak till att säga...

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor och en rosa tunn tröja från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0