14/12-09

Idag började bra, tills man kom på att man skulle till tandläkaren..usch! Så halv 3 idag så satt man i tandläkarstolen och blev helt mörrbultad i hela munnen av en gammal gubbe som minst var 60 år gammal och sur var han också, bara för att jag glömde en sak som jag tydligen skulle haft med mig!

Jaja...jag har börjat träna och har hållt det också, började med det i fredags. Har tänkt mig göra 50 sittups om dagen (förutom på helgen) och det gjorde jag i fredags och idag så jag hoppas hålla det, i alla fall fram till julafton. Jag gör det mest för att min mage inte ska synas så mycket i klänningen som jag ska ha på mig på julafton.

Nu tittar man på Ronny & Ragge med Oscar och myser i soffan. Hehe! =P

Dagens outfit: En tunn rosa tröja från Lindex och mjukisbyxor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0