25/12-09

Hej!

Förlåt att jag inte skrev igår, men ärligt talat, vem sitter och läser blogg på julafton och sen för den delen, vem sitter och skriver blogg på julafton...precis, inte många! I alla fall så firade jag och Oscar jul hos hans föräldrar vilket var trevligt..jag hade en mörklila kläning på mig med bruna strumpebyxor och en tomteluva...tyckte att det passade bra till jul hehe=P. Jag fick inte så många klappar, men det gör ingenting, klapparna var bara roliga när man var liten. Det var jag och Elisabeth som fick dela ut klapparna till alla, det var rätt pinsamt=S, men det gick i alla fall. Jag fick en låda med Wiener nougat, en rolig film som heter otroligt het, shampoo, balsam och dedoranr, jeans och många pussar hehe=P. Filmen tittade vi på när vi kom hem, den var jätterolig hehe =D.

Jaja...nu ska jag göra mig i ordning för att fira jul med mina mamma och hennes sambo....Göran...usch!! Jaja, sånt får man tåla.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Samma som igår. (Läs tredje raden i första sycket. =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0