27/12-09

Nu är det snart nyår! Weeei!

Igår var vi som sagt hos mormor och morfar plus att det var Simpsonsmaraton på kanal 6, dem visade 20 avsnitt på raken, från klockan 13.30-23.00. Själv såga jag inte exakt alla, men jag försökte titta så mycket jag kunde. (Man fick ju vara social mot mormor och morfar) Men min personliga favorit av familjen Simpsons är Bart. Jag älskar hans skratt mest.

Sen var det lite bråk, men det behöver vi inte gå in på hur och när och var och värför för det är inte viktigt just nu eftersom det redan har varit och plus att det har gått över vid denna tiden.

Tänkte vissa lite bilder som jag tog igår, rätt fina bilder faktiskt hehe =D.


Först en bild på Simpsons för er som inte vet vem eller vad det är för något...vem vet inte det förresten...? =S



Sen en bild på mormor och morfars julgran. Fin va? Det tycker jag i alla fall.


Och till sist en bild på en mycket fin blomma som mormor hade fått av någon. Visst blev bilden lite ljus, men man ser ändå vad det föreställer.

Gårdagens outfit: Jeansen jag fick av Oscar i julklapp & en snygg t-shirt från kappal.
Dagens outfit: T-shirten från igår och ett par mjukisbyxor som jag fick av mamma i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0