28/12-09

Idag har jag inga fina bilder att visa er, tyvärr, men det är sånt man får ta ibland faktiskt hehe =P. Oscar har varit ledig idag och det var rätt skönt, men det känns konstigt eftersom han är ledig så ofta nu. Han är ledig imorgon också, men inte på onsdag, sen är det några dagar efter det som han är ledig också, men nog om honom.

Idag har jag (och Oscar) börjat packa ordentligt eftersom vi fick reda på i morse (klockan halv 2 på dagen=P) att vi skulle få nycklarna till den nya lägenheten imorgon klockan 1, så vi får väl gå upp tidigare än vanligt hehe, jobbigt...=D. Så imorgon börjar flytten dra igång ordentligt, rätt skönt att få det gjort så man slipper leva med flyttlådor.

Tycker att detta inlägget handlade mest om Oscar...men vad ska man göra..jag berättar ju vad som har hänt idag och nu märker jag att det har krätsat kring honom idag...just det, hans mamma kom hit och hjälpte oss att packa, sen dammsuga hon lite till oss också och en sak till..vi ska sälja den gammla saab 900:an, vi var i landskrona nyss och skulle se om vi skulle byta den mot en gammal volvo, men det vill absolut inte jag, det finns bättre bilar.

Inget mer att säga idag..om jag kommer på något mer så skriver jag det i inlägget i morgon.

Dagens outfit: Jenasen från Oscar i julkklapp, en snygg t-shirt och en rosa tjocktröja med svarta, vita och röda döskallar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0