3/12-09

Ursäkta att jag inte skrev igår, men hade inte tid...jag spelade the sims 2 i stället =P hehe. Gjorde det på Oscars data eftersom min hade blivit invaderad av et virus, men jag tror snarare att det var en ailien som tyckte att jag hade för fina saker på min datan så han bestämmde sig för att det skulle försvinna och så tyckte han väl att det var roligt att se mig förbannad =P hehe!

sen på kvällen så fick jag tillbaka min data (Oscars kompis Danne fixade till den!), det tyckte jag var väldigt snällt gjort, så idag har jag lagt in alla mina bilder och mina simspel igen så jag har försökt spela lite igen, men det bara hackar hela tiden och stannar kvar i ett läge! =( Men det går väl snart om den bara får vila sig lite, den har ju varit igång rätt länge eftersom jag installerade 10 simspel på en gång. =P Man måste ju ha alla direkt, men det är ändå inte alla mina spel som jag installerade. =D

Jaja..Hoppas ni har haft en bra dag! Ha det bäst!

Dagens outfit: Min pyjamaströja och mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0