13/11-09

Hej Hej!
Äntligen fredag!=D. Idag blev man väckt av pojken klockan halv 9 imorse. Visst kanske det verkar sent för vissa, men när man är hemma hela dagarna och inte gör någonting så är det rätt skönt att sova fram till halv 12 på dagen =P hehe. Gubben kommer inte hem förrän halv 7 nu ikväll...tråkigt att bara sitta och vänta.

Ikväll blir det nog bara en mysig hemmakväll, har inte bestämmt något än i alla fall. "/ Själv skulle jag vilja gå ut en sväng, men då måste man för det första ha pengar plus att man måste tänka på att mannen har jobbat hela dagen idag och måste få vila upp sig.

Jag har inte berättat så mycket om mig själv...jag har bara startat en blogg utan att ha sagt något alls om mig själv=P. Pojkvännen har ni hört tallas om och att han heter Oscar, men jag har också 3 katter. 2 bonnakatter som heter Nessie (3 år) och Micra (1 år). Sen har vi en blandning mellan ragdoll och perser som heter Rally (2,5 år). Jag har även en labradorvalp som är supergullig som ni också har hört om innan. Birdie (8 mån & 1 v). Det är hon på bild. =) Kramar på er.

Dagens outfit: En tunika från Gina Tricot & mysbyxor =P.




Kommentarer
Postat av: Linda

Underbar blogg för att vara den första :) En hejare till nybörjare :D vadå, det går inte _:O hur bra som helst! keep up the good work :D Wounderbart!

2009-11-13 @ 17:13:30
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0