16/11-09

Tjo!
Ursäkta att jag inte skrev igår, jag hittade aldrig tiden till det. Men jag ska berätta nu varför jag aldrig hittade tiden till det=P.


Det var Oscars pappas (Anders) födelsedag. Han fyllde 47 hehe. Vi var ditbjudna halv 3, visst verkar det konstigt att jag inte hade tid att skriva innan vi skulle dit, men man vaknade väldigt sent den dagen också (precis som i lördes), plus att man var ju tvungen att välja ett par kläder att ha på sig så man inte ser helt nyvaken ut. Det hände inte så mycket när vi väl kom dit, det var det gammla vanliga, en bit mat, en liten bit godis, sen gick vi ut en runda med vår hund och en av deras 4 hundar och Oscars mamma och farmor för att titta var min och Oscars nya lägenhet ligger. Jag hade högklackat på mig som inte är ingångna än så jag hade lite ont i fötterna när vi kom tillbaka. Sen umgicks man med hans lillasyster Elisabeth som är väldigt sjyst. <33


Går- & Dagens outfit:
Ett grått/rosa randigt linne, jeans med dragkedjor på låren från Cubus och tjocktröjan från Cubus (som jag hade på mig i lördes).


Kommentarer
Postat av: Linda

du är dålig med uppdateringen fröken ;)

2009-11-17 @ 16:35:11
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0