19/11-09

Hejsan!
Idag är det bättre väder ute. Skönt! Idag har Oscar varit hemma från jobbet, han mådde dåligt och hade jätteont i ryggen. Det har varit mysigt att ha honom hemma idag.

 

Han försökte laga middag innan ikväll, det gick inte så jättebra, det skulle bli korv och stroganof, men det blev en svart sås till i stället för orange, han hade gjort lite fel. det gick inte riktigt att äta, men riset som han hade gjort gick att äta, fast det inte var så gott utan någonting till. Sen har man tittat på tv  och suttit vid datan resten av dagen fram till nu. Simpsons är på tv just nu..ganska kul när dem vissar haloweenavsnit.

 

Nu tjatar Oscar om datan så jag får väl sluta skriva nu och ge den till honom. Ha det bäst mina läsare!

 

Dagens outfit: Oscars tröja och mina mjukisbyxor.


Detta är min lilla kisse Nessie! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, kvar den sängen och den ormen? :O

2009-11-19 @ 20:35:26
URL: http://nescio.blogg.se/
Postat av: Vera

Fett söt katt! xD

Vore kul om du började lägga ut bilde rpå vad du har på dejj...

Förresten, komentera gärna min blogg! Och rösta på mig i en bloggtävling jag är med i! Snälla? Det tar inte många sekunder! xd

2009-11-26 @ 14:29:31
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0