21/11-09

Fattar inte hur jag får dagen att gå! Går gör den i alla fall...! Idag har Oscar meckat med en gammal bil och tjänat 1000:-. Det är rätt bra eftersom vi har inte haft pengar på en halv månad på grund av ett berg med räkningar. Så idag åt vi på mcdonalds för att det var ett tag sen hehe =P. Sen köpte vi hem lite mjölk och bröd och sånt som tar slut rätt fort. Vi köpte även en film...The Simpson Movie! Jag har aldrig sett något roliga och mer överdrivet HAHA! =D.

Nu behöver vi resten av pengarna till bensin så Oscar kommer till jobbet fram till onsdag, då det är löning.

Just nu ligger Birdie bredvid mig och fiser sura fisar (som hon även gjorde under hela filmen!), USCH!!

Jaja...Ha det bäst!

Dagens outfit: En t-shirt från Gina Tricot & Oscars "blend"-jeans eftersom mina inte passar längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0