25/11-09

Idag är det onssdag..hela dagen, typiskt, jaja. Löning för lilla Oscar och det betyder att jag ska få köpa klänningen som jag har längtat efter att få köpa nu i över en månad! Tänkte använda den på julafton och nyårsafton. =D jag är jätteglad! Ni kommer få se den när jag väl har köpt den.

Idag har jag mest spelat dataspel (hittade skivan=D), det spelet tar flera timmar att spela så nu är man lite trött i huvudet. Sen råkade en fågel flyga in genom fönstret, vet inte hur det gick till, fönstret vara bara öppet i en liten springa, men den kom in i alla fall.Jag hann bara titta mot fönstret förrän Rally (Oscars katt) hoppade upp och bet tag i den, tror att den dog direkt eftersom Rally fick tag i huvudet och nacken på fågeln ='(. Tycker synd om den lilla stackaren. Till slut så fick jag Rally att släppa den, då virrade jag in den i papper och la den i en hundbajspåse, sen gick jag ut och begravde den under fönstret som den flög in igenom. Tyckte faktiskt att den förtjänade en begravning efter det som hänt.
R.I.P lilla fågel!

Dagens outfit: En tröja från H&M och mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0