26/11-09

Hej folket!
Vet inte om det finns någon som läser längre, men jag skriver ändå för att jag tycker att det är kul=P. Idag har det inte hänt så mycket, i stort sätt samma saker som hände igår, förutom att Rally dödade en fågel, det gjorde han inte idag. (Tur!) Fick installerat sims 2 på Oscars data så jag kunde spela det (min är ju sönder), så nu har jag spelat det lite. Birdie har skällt hela dagen för att hon tror att det kommer någon så fort hon hör att någon ät ute och går i trappan. Jobbigt med det, men det är en sak som måste tränas bort.

Oscar har nyss fiskat fram ett par gammla underkläder som har tycker att jag ser skitsnygg ut i =D. Den är rosa..! Jaja..hade inte mer att berätta idag. Ha det bäst!

Dagens outfit: En tröja från H&M och mjukisbyxor.



Detta är Rally!<33 Visst ser han sur ut!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser din blogg.

2009-11-27 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0