Blä..

Har väldigt tråkigt idag eftersom Oscar skulle tydligen iväg på ett moppelopp med sin pappa och sin bror. AStråkigt om ni frågar mig, det tycker Oscar också i för sig, han kommer inte ihåg att han anmält sig till det, men han gör det för att vara snäll mot sin pappa.

Jag ringde mamma innan och frågade om hon och jag inte kunde göra någonting då eftersom jag bara får sitta hemma annars och stirra rakt in i en vägg och det är inte så himla roligt att göra en söndag...! Hon sa att vi fick se senare idag.

Ska väl snart gå ut med Birdie...hon har fått stå lite i skuggan nu när Maggie (marsvinet) har behövt så mycket uppmärksamhet, idag var förrästen sista gången hon skulle få antibiotika och hon verkar fullt frisk nu så hon klarar sig säkert bra nu =). Jag kanske kan släppa Birdie lös på den stora gräsmattan vid lekplatsen...om där inte är någon annan människa förstås.


Lilla Maggie leker tittut =P.

Jaja...hoppas ni får/har haft en rolig söndag! =)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0