Mormor & Morfar

Idag ska vi till mormor och morfar. Vi ska vara där klockan 2 så jag måste duscha nu om mitt hår ska hinna torka, i för sig så har jag ju en hårfön, men mitt hår är så tjockt så det tar ändå åratal att torka mitt hår...!

Jaja...svinet Birdie bajsade inne idag fast vi hade varit ute med henne! Jävla svin!

Oscar är iväg och försöker starta hans morfars jordfräs...vet inte varför just han ska försöka när det finns både Emil, Anders och Ted också i den familjen.

Alla har ringt ner Oscar i morse...först ringde Emil, sen precis när man höll på att somna om så ringde Ola, flera gånger om så man fick inte sova i morse för alla ringer en klockan 9 på morgonen när man vill ha sovmorgon, vaje morgon ringer det någon och väcker en klockan 9, men helst innan 9! Blir faktiskt förbannad på dem när man försöker sova på morgonen!

Jaja...ska duscha nu!

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0