Påsk!

Glad påsk på er alla! (Skulle man kanske skrivit igår..?) Idag har vi varit hos Oscars farmor och hälsat på och fått lite påskmat...det var väl rätt så skoj..

I alla fall...imorgon ska vi till min mormor och morfar och hälsa på dem, det var ett tag sen sist så det kommer bli rätt så roligt, om inte mormor börjar tjata om Nessie vilket hon alltid gör när hon pratar med mig...!

Micra har börjat få gå ut som hon vill nu eftersom det inte funkar att ha henne inne längre, hon bara rymmer hela tiden, så hon fick ett halsband på sig med en pingla på sen öppnade vi dörren och hon gick ut, hon får gå ut och in som hon vill, jag släppte nyss ut henne...hoppas hon inte går för långt bara..."/.

Jaja...finns inte mycket mer att berätta förutom att jag är asmätt och astrött...ha en trevlig påsk! =)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0