"Pip Pip!"

Maggie skriker hela tiden...vet inte varför, men så fort jag rör mig så skriker hon på mig =S. Hon vill väl ha uppmärksamhet och gurka...men hon har redan fått gurka hehe =).

Tråkigt med Tisdagar...speciellt när dem ska visa fotboll ikväll på tv, men men...eftersom Oscar kommer hem tidigt så kan man ju göra någonting tillsammans utomhus eftersom det är så varmt ute nu om dagarna.

Har haft Birdie lös på gräsmattan vid lekplatsen 2 dagar i rad nu och hon har inte sprungit ifrån mig alls och jag har lekt med henne också och hon älskar det och det är roligt att se henne så glad =). Ska göra samma sak med henne idag också så hon får springa av sig och bli glad idag igen =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0