Redan..?

Det är redan Måndag! Fan vad helgen gick fort alltså...men sen hade vi ju besök hela helgen så det kan ju vara därför hehe =P, men det är ju bara roligt eftersom det är kul att träffa dem som man tycker om =).

Just nu sitter jag och bloggar, dricker varm choklad och lyssnar på Elvis Presley (=P) och har Birdie under bordet och hon tuggar på sitt ena ben =).

Hon har blivit riktigt duktig på att gå i koppel nu faktiskt, mycket bättre än vad det var förra veckan, mycket förbättring på en vecka =), det är väldigt bra, hon går fot nu när jag säger: 'gå fint', sen om hon går för fort så stannar jag och sätter henne på min vänstra sida sen går vi fint igen, men jag behöver knappt stanna henne längre =). Är riktigt stolt över henne.

Var hos Olas föräldrar igårkväll och hälsade på deras små chihuahuor =). Hon har en valp kvar som inte har fått sålt och den älskar att bita på min jacka..igår låg valpen (Snövit), Bianca och Tiquila på min jacka och sov och tuggade lite på den hehe =P.


Bianca, Snövit och Tiquila =). Visst är dem söta?


Lilla Snövit =). Urgullig..eller hur? =D.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0