Suck..!

Nu sitter man på Oscars jobb igen, varför är jag inte förvånad..? Vi är här ju varje helg, vi var här förra helgen och det är samma personer med denna gången också. Jag, Oscar, Emil, Ola och Danne (Daniel), men denna gången fick även Birdie följa med vilket jag tyckte var snällt, hon älskar detta eftersom här kan hon springa hur mycket hon vill utan att någonting händer.

Hon förföljer i för sig Oscar var han än går, men ändå. Danne gör inte så mycket så egentligen hade inte han behövt vara med..inte jag iheller, men jag är det för att Oscar vill det och han säger att han känner sig "säker" när jag är med..hur vet jag inte så fråga inte...!

Innan var vi hos Olas föräldrar a.k.a hon med chihuahuorna och hälsade på så när man kom hem sen så skulle ju Birdie lukta på en i minst en timme hehe =P.

Micra smet i morse igen, men när vi kom hem från Olas föräldrar så hittade vi henne, men vi fick inte fatt i henne från början utan det tog minst en halvtimme att få in henne, men det gick till sist...förlåt för mina långa inlägg, men jag har mycket att berätta, vet att det kan vara jobbigt att läsa...jag har mer at berätta, men jag väntar med det tills imorgon så jag har något att skriva om då hehe =).

Hittade en mysig sommarbild på Birdie som jag skulle vilja visa er.


Mysig va? =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0