Onsdag

Jaha...då var det Onsdag, inte mycket att hurra för och även om helgen kommer snart så känns det inte som helg eftersom Oscar ändå inte är hemma hos mig för det, antingen så har han jour (som han har i en och en halv vecka till) eller så hittar han på någonting som han MÅSTE göra med sina bilar...!

Snällt att lämna hans gravida sambo ensam alltid förutom på kvällarna under veckorna, men då sover han för det mesta..! Blir så sur på honom!

Måste bara berätta för er också att jag hade lagat 3 kotletter till Oscar igår som han kunde äta på jobbet idag, men det dög tydligen inte så han betalade hellre en hamburgare på mcdonalds än äta maten som jag hade lagat åt honom, han ville inte änns smaka på den, jag gjorde till mig själv också och det var supergott, men han tar hellre en hamburgare!! ÅÅÅHHH!!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0