Fredag

Då var det nyår idag...eller ja..inte förrän klockan 00:00 idag, men jag undrar om jag kan hålla mig vaken så länge, är liksom väldigt trött på kvällarna nu mera...kan bero på graviditeten =P, får försöka hålla mig uppe så man kan titta på dem fina raketerna och fira att vi kommer in i ett nytt år som kommer med en fin present lagom till Februari =) hehe.

Oscar var ledig idag, men han skulle ändå iväg till Helsingborg eftersom han skulle sälja lite grejor, sen skulle han till jobbet eftersom han fick jour, sen skulle han till Marieholm och sälja grejor där också och det bästa var när han i morse sa att han känner sig så himla förkyld så att han bara skulle till Helsingborg, sälja grejorna och sen hem igen...jouren kan han ju inte hjälpa att han fick, men köra hela vägen till Marieholm bara för att sälja grejor...det kännar han ju inte på...dem pengarna tar han ju igen på bensinen, men men..jag har ju ingenting att säga till om...skitsamma...om han nu är så himla sjuk som han påstår så får han själv ta smällen av att bli mer förkyld när han är ute och åker istället för att vara hemma och vila sig.

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton i alla fall.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0