Lördag

Idag är jag inte alls på humör! FAN vilken jävla dag alltså, pisselördag...hoppas morgondagen blir bättre! Oscar tror liksom att när man är gravid så kan man gå 5-6 timmar utan mat...visst kan man det, utan problem...eller ja, man blir svag i hela kroppen, börjar darra och kan inte inte stå upp själv, men visst, det funkar nog skitbra!

Birdie ligger bredvid mig i sängen och leker med Bob, visst är hon 10 gånger större än honom och hennes hörntänder är lika långa som hans öron, men det blir nog bra ändå...jag menar, dem leker ju bara...!

Oscar sålde lite grejor idag så vi ska klara den sista veckan med mat och bensin...men vad vill han köpa då?...jo, han ska handla pizza...va "roligt" och "gott" ju...eller inte!

Hoppas er Lördag blir bättre än min!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0