Lördag

Mår inte alls bra idag!! Psykiskt förmodligen eftersom jag inte kan sluta gråta D'=.

Är ledsen för att Oscar hela tiden ska iväg och mecka med sina grjor och inte vara hemma hos sin höggravida sambo som behöver all hjälp hon kan få!! Bad honom fixa frukost till mig innan han åkte, men efterswom jag grätt så förstod han nog inte eftersom han bara sa: "hej då...sluta nu gråta, tänker på dig"! Så jag har fortfarande inte ätit någon frukost eftersom vi inte har något smör hemma och om jag försöker fixa gröt själv så smakar det bara slem så jasg vet inte riktigt vcad jag ska göra...svälta tills han kommer hem....det går nog, han sa att han skulle försöka vara hemma klockan 7 ikväll så han hinner se dansbandskampen med mig klockan 8 ikväll! Jag klarar mig nog 6 timmar utan mat när jag är gravid!! D'=


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Finns här gumman. Anytime! :)

2010-12-05 @ 20:45:55
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0