Måndag

Då var det Måndag idag och exakt 4 dagar tills det är nyårsafton =), sen är det exakt en månad tills min lilla bebis ligger i min famn =), om han nu vill komma ut på bestämt datum hehe =).

Lovade er en lista på vad jag fick i julklapp under denna helgen så här har ni:


Tyvärr kan inte bilden bli större (då hade den hamnat utanför inlägget).

Hoppas ni också fick många fina julklappar som ni har önskat er, jag önskade mig en sak, men fick inte det =(. mjuka inneskor eftersom det drar så kallt på vårt golv eftersom dörren i vardagsrummet glippar 2 cm så det blåser in kalluft där hela tiden.

Michelle skulle föda idag, om det har satt igång än vet jag inte eller om deras lille son redan är ute, men jag tror inte det eftersom hon inte har sagt någonting än, så vi får se vad dagen bär med sig åt dem =).

Hoppas du slipper gå över tiden =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0