Måndag

Skrev ett stort inlägg innan, men sen la internet av så jag fick stänga av datan och starta om den igen för att det skulle funka, så jag skriver ett lite mindre inlägg denna gången för jag orkar inte skriva om allt en gång till.

Var inne på förlossningsavdelningen idag eftersom jag inte kännt av bebisen på 2 dagar, så dem kopplade in en apparat på magen som mäter bebisens hjärtljud och en som mäter om jag hade värkar och efter det så sa dem att det såg väldigt bra ut, inga större problem eller fel (inga värkar iheller (tur) ) så jag fick åka hem igen när dem var färdiga...skönt! Den låg lite konstigt så det var därför jag inte hade kännt av den sa dem.

Har inte mer att säga till er idag, hade innan, men som sagt så orkar jag inte skriva om allting igen.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0