Onsdag

Då har halva veckan gått, skönt =). Veckan har faktiskt gått rätt snabbt måste jag säga =).

Grannen är ute hela tiden (han som bor vägg i vägg med oss). Han skottar bort snön och det tar ca 1,5 timme, sen går han fram och tillbaka hela tiden för att kolla så att inte snön har trillat tillbaka igen och det kan ta hela dagen för honom att kolla det och då kan inte jag gå ut med Birdie eftersom han snackar ju i timmaviss om man träffar på honom ute och jag orkr inte stå ute i minusgrader i timmaviss för att höra honom snacka om sitt liv som bara kretsar kring hans exfru som har varit död nu i ca ett halvår.

Jaja, gnäll, gnäll, gnäll....förlåt mig, men jag känner mig inlåst i min egen lägenhet, vågar inte gå ut eftersom man kanske fastnar hos honom.

Nyår på Fredag! Mysigt, sen är det bara en månad kvar till jag ska få en liten, otroligt gullig bebis i min famn =).

Blir ingen bild idag, har ingen speciell bild att lägga ut så...=/.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0