Onsdag

Sorry om det inte stod någonting igår, jag vet inte varför, men min blogg hade tydligen inte lagt ut inlägget som jag skrev igår fast jag hade tryckt på publicera.....cp-blogg ibland alltså!

Jaja, idag är det den 1 december, alltså ska man öppna den 1:a luckan på sin julkalender idag (om man har en =P) jag har en hihi =P, men jag har inte öppnat den än...får se när det blir, kanske sparar alla chokladbitarna till den 24:e hehe =P.

Men men...idag har Bob varit ute och vänt i snön, han tyckte inte det var så roligt som han hade hoppats eftersom han ville in igen efter 3 minuter, annars brukar han ju försöka smitta ut när man öppnar dörren.

Som ni märker har jag bloggtorka egentlgen eftersom jag inte har något roligt att skriva om och bilderna blir bara färre och färre igen...tror i för sig att det kommer magbilder nästa vecka eftersom jag går in i vecka 31 då, tycker själv inte att det är någon skildnad, men det blir väl så när man ser magen varje dag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0