Torsdag

Då var man lite närmare veckoslutet...skönt, då kanske man får träffa älsklingen lite mer än vanligt...om han bytar ut sin meckarhelg mot att vara med mig förstås (vilket aldrig kommer hända), men så går det när man är tillsammans med en man som inte kan sitta stilla i 2 sekunder utan att bli tokig, men men...

Har börjat få ont i hjärtat på kvällarna...just nu fick jag också ont, men Oscar säger att det är för att mitt hjärta pumpar runt mer blod i min kropp nu (vilket han har rätt i) och att jag måste vila mig mer för att det ska gå över, men jag överanstränger mig inte på dagarna ju, blir jag trött så vilar jag mig innan jag fortsätter, men vi får väl se om det funkar att vila sig ännu mer.


Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0