Torsdag

Då var det lillejulafton idag....skoj skoj, många firar jul idag eftersom släkten inte kommer överens med varandra och då måste man ju fira på 2 olika dagar så att alla blir glada, men så blir det inte för vår del i alla fall eftersom Oscar jobbar till klockan halv 5 idag och ska ha jouren fram till klockan 9 ikväll och eftersom ingen i hans släkt eller min släkt kunde fira idag eller den 25:e, alla ville fira den 24:e, men tyvärr så kan man inte dela på sig så att man kan vara hos alla samtidigt.

Detta är alltså då vår planering imorgon:

Förmiddag: Hos Oscars föräldrar.

Eftermiddag: Hos min mamma.

Så vi firar julafton 2 gånger under samma dag på 2 olika ställen.

Nu till något helt annat:
Igårkväll tittade jag lite på svt1 (mycket ovanligt för mig), men jag såg i alla fall på ett program som handlade om Melodifestivalen detta och nästa år, och nästa år ska LasseStefanz (dansbandet) vara med och tävla om att få komma vidare till Eurovision =S. Det är ett dansband för guds skull! Men om jag känner Sverige rätt så kommer vi skicka dem till globen, men dem kommer inte vinna hela Melodifestivalen.

Så nu vet ni vår planering under julafton, kanske åker till mormor och morfar den 25:e och firar jul då med dem eftersom dem inte ville komma hem till mamma imorgon utan fira ensama då. Mamma ska till dem den 25:e så då kan nog jag och Oscar också åka dit hehe =P.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0