Fre 19/2-2010

Idag är det exakt 6 månader tills jag blir 20 år =P. Jag har 20-årskris...vill inte bli 20, jag trivs med att vara tonåring..jag känner mig bara gammal =P hehe, ta det inte personligt...ni som är 20 och över det =) hehe.

Jaja..skönt med Fredag idag...det betyder bara en sak..helg på intåg =D, men Oscar var tvungen att jobba kväll idag också eftersom hans jobbarkompis fortfarande var sjuk, men han jobbar bara till klockan 6 ikväll eftersom det är Fredag då hehe =) så det är rätt bra.

Har inget planerat, men man får väl se vad man kan göra..kanske inte så himla mycket eftersom Oscar har jour denna helgen så man får väl messt sitta hemma själv, men man kan ju alltid hoppas på det bästa =).

Birdie ligger och nannar kudden i soffan =) hon är så söt, hon ligger som en liten groda på mage med frambenen och bakbenen utsträckta ;) så gulligt.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukkisbyxor och en rutig t-shirt med en röd ros på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0