Gud! Finns han..?

Tydligen inte..eller så tycker han/hon/den/det om att göra mitt liv väldigt olyckligt...=(

Varför ska alltid jag lida...? Jag trodde att mobbandet skulle ta slut när skolan gjorde det eftersom man bara skulle umgås med sina älskade då och sina framtida jobbarkompisar...men tydligen är mitt öde att bli mobbad livet ut. (Då hoppas jag att livet slutar ganska snart.)

Nu är det nästan bud på att lägga ner bloggen faktistk..på allvar denna gången...allt har bara gått utför med denna sen den nya beundraren har börjat läsa den och nu när en anonym person börjar kommentera jävligt elaka saker...(fegt att inte stå för det man säger..med andra ord: vissa vem man är...)

Vet faktiskt inte hur jag ska göra för att ALLA ska bli lyckliga...? Det går inte..någon måste bli olycklig varje gång man gör ett val här i livet...har bara en sak till att säga! Håll dig/er borta från mitt liv, läs och kommentera (SNÄLLT)..sen fortsätt med ditt/ert eget liv! Men håll käft om du/ni inte vet alla fakta!

Ha ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju skaffa ett gästlösen på bloggen, så slipper otrevliga människor lägga sig i. :)

2010-02-17 @ 16:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0