Lör 27/2-2010

Fy fan vilken hemsk Fredag det var igår..det blev inte alls som jag hade tänkt mig! Bråk hit och dit och känslor som brändes levande, arga blickar från det ena hållet till det andra! Usch! Nej..den dagen vill jag inte uppleva igen, men någonting säger mig att jag kommer få uppleva den igen ganska snart! FAN OCKSÅ!!

Jaja..nog om det för tillfället, detta är inlägg nummer 101 just nu på min blogg =P. Coolt va? NOT! Hehe...var bara tvungen att skriva det =).

Just nu är Oscar iväg och spikar åt sina föräldrar så att han kunde arbeta av lite av skulden som han har hos dem, inte kul, men har var där klockan 11 och han sa att han skulle bara vara där i 2-3 timmar, så om 25 minuter så har han varit där i 3 timmar, så hoppas han kommer hem snart =).

Imorgon är det kalas hos mamma som gäller, ditbjuden klockan 3 på eftermiddagen, även mormor och morfar ska dit så man får träffa dem också..weeii! =P

Birdie sitter och glor ut i trädgården, hon vill väl ut igen (var ute för en kvart sen). Otacksamma hund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0