Lör 6/2-2010

Lördag idag...mycket spännande..NOT!

Idag har inte hänt så mycket...vi har varit i hbg i alla fall och tittade rundor, sen fastnade Emil för ett nytt spel till sitt x-box så han köpte det, sen bar det hem igen, vi var hemma ca halv 5 så vi har varit igång hela dagen, men dagen brukar gå fort när man är borta, speciellt när man är och handlar och sånt.

När vi kom hem så blev vi bjudna till Oscars föräldrar på en macka eller två och då började Anders (Oscars pappa) gnälla om att vi hade hundhår på våra strumpor så vi var tvungna att ta av dem för att han inte ville ha hundhår inne i hans hus! (fast dem själv har 4 st hundar!) Så fråga han hur många gånger vi dammsugade om dagen då sa vi en gång om dagen, det räcker...då sa han att det räcker inte, ni får dammsuga minst 3-4 gånger om dagen! Glöm det gubbe! Ursäkta ordspråket, men så är det!

Jaja...imorgon kommer min mamma och mina brödrar på besök =) det ska bli roligt =) dem ska ha med sig lite mat och sånt också till oss för vi har lite ont om pengar, men det är inget som vi ka gå in på för då kan jag skriva här hela natten...

Ha det bäst!♥

Dagens outfit: Jeans och tjocktröja

Lite bilder skulle liva upp situationen =D


Birdie tuggar på sitt tuggben =)


Oscar och Emil sitter och tittar på datan =) (men jag snodde den =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0