Mån 8/2-2010

Gud vad folk ska lägga sig i..jag tänker inte nämna namn, men folk bara skäller på oss hela tiden, och det som dem bryr sig mest om är att det står: Prinsessan i Billinge på en bakgrund som jag har gjort på djur.nu, som inte betyder någonting! Det är bara en bakgrund, jag tyckte bara att det skulle vara snyggt att ha någon annan text än bara mitt medlemsnamn, men då blir folk galna!! Skit alltså! LUGNA NER ER!!!

Måste man leva instängd och isolerad från samhället för att inte bli utskällda eller!! Herregud!

BAJS! RÖV! ********!!!!

Får väl snart lägga ner min blogg om inte folk bara kan läsa den utan att skrika på oss!

Dagens outfit: Det kan jag väl inte berätta utan att ni ska skrika på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0