Ons 3/2-2010

Som ni märker som pallar jag inte skriva datumet så som jag sa att jag skulle skriva, ni vet ändå vilket datum det är...om ni nu läser varje dag...vilket inte vissa gör, men det gör ingenting, jag bryr mig inte så mycket om det, jag tycker bara att det är kul att skriva om mitt liv, sen om ni vill eller inte vill läsa om det är inte mitt bekymmer.

Jaja..jag tycker inte om min design längre (fast jag inte haft den så länge). Det käns inte riktigt som min stil faktiskt. Kan inte ni komma med förslag på färger och sånt? (Ni som läser då alltså) SNÄLLLLA! Så kan jag se vad jag kan göra av det.

Semesterplaner...?
Kanske lite...okej, har planerat en sak =P
LISEBERG i sommar =D. Mer exakt så ska vi åka dit på vår årsdag och fira den där, och för er som vill veta så blir det faktistk 3 år som vi firar tillsammans då! =D Vilket jag tycker har gått riktigt fort, kan inte fatta att det är 3 år....! Hmmm...

Något mer att berätta....?
Jo...kom med förslag till min design och just det...Oscar har lagat middag till oss nu, så får väl avruda här innan det blir kallt...det blev grillspett och pommes frites =) han är så snäll =).

Dagens outfit: Mjuiksbyxor och en tajt tröja som Oscar tyckte att jag skulle ha. =S


Kommentarer
Postat av: Frida

Datumet ser man även under blogginläggen. Jag tycker din design är fin :)

2010-02-04 @ 01:06:39
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: Frida

Lite svårt att se den vita texten på den gula bakgrunden bara (höger om inlägget, där det står till bloggens startsida, kategori mm.). Hade varit fint om det kunde varit grått och sen när man håller pilen över den så blev det svart. Bara ett förslag :)

2010-02-04 @ 01:10:29
Postat av: Y A R

Snygg blogg!



Gillar din header !

Haft en bra dag ?

2010-02-04 @ 13:59:42
URL: http://typyaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0