Tors 11/2-2010

Wow...! Alla tycker att jag ska få skriva vad jag vill ändå och inte bry mig om den nya beundraren. Då får jag väl göra det. Hoppas att alla blir nöjda och glada när jag gör det, men det tvivlar jag starkt på.

Jaja...igår fick jag låna tusen kronor av mormor och morfar så att jag kunde betala en räkning på 519 kronor som jag fick i måndes, alltså väldigt sent för en räkning som skulle betalas denna månaden, men jag tycker att det var väldigt snällt av dem att låna mig så ycket pengar när jag bara behövde typ halva summan, men då kunde vi handla hem lite mat också så vi slipper svälta denna månaden. =) Tack mormor och morfar =) Älskar er <33

Hoppas inte att någon skriker för att jag skrev detta nu, men det är ju min blogg så jag skriver om mitt liv och ingen kan stoppa mig. Hoppas att beundraren förstår att jag inte bryr mig om att den personen läser min blogg längre.

Dagens outfit: Samma som igår altså mjukikläder. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0