Tors 18/2-2010

Nu har man börjat vakna i normal tid igen..alltså att man inte sover till klockan 12/1 på dagen utan nu mera vaknar jag klockan halv 10/10 =) Det är rätt så bra faktiskt...så kan man gå och lägga sig samtidigt som Oscar =).

Han kom nyss in genom dörren förresten. Hans jobbarkompis är sjuk så han måste jobba kväll...han fick börja halv 8 i morse, komma hem nu vid 12 sen börja jobba igen halv 5 till klockan 9 ikväll. =( Inget roligt.

Har inte kollat om det kommit in fler kommentarer än, men om det har gjort det så bryr jag mig inte längre, jag får accepera att jag är ett mobbobjekt.

Mysigt att ha Oscar hemma en liten stund nu mitt på dagen =D. Puss på dig älskling!♥

Ha det bäst!

Dagens outfit: Legins och ett tajt, urringatr linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0