Tors 4/2-2010

Hej hopp gummisnopp!

Tack för alla förslag till bloggens design, men som ni kanske ser nu så fixade jag den igårkväll så att den blev assnygg (enligt mig^-^), men tack för alla förslag i alla fall.

Anledning till att jag skriver så här sent:
Jo...ollonhuvudet Danne banan skulle köra hem oss eftersom vi hade varit i hbg en runda så skulle vi hem igen då klockan var ca 18.00 eller nåt sånt, så skulle han tvunget köra grusvägarna hit och busköra med bilen =@ så han satte sig först en gång med bilen i en snödriva i en kurva, men då kom vi loss utan några större problem, men det lärde han sig inte av så han fortsatte att busköra och vad gör han då...jo han sätter sig i en snödriva till i en annan kurva och den gången så satte han sig ordentligt så att det inte gick att få loss, men dem skulle inte ringa efter hjälp så dem höll på i nästan 3 timmar att få upp biljävelen innan dem gav upp och ringde efter en bärgare. Så man har nu suttit i en stenfrusen bil i nästan 3 timmar så det blev ett riktigt varmt bad när man kom hem.

Nu är man i alla fall lite varmare, men jag åker aldrig mer med Danne när det är snö ute.

Dagens outfit: Värsta eskimåklädseln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0