Fredag 29:e Januari 2010

Gud vad Micra är kåt alltså.
Hon går och snackar hela tiden, gnider sig mot allt som hon kan hitta, bord, stolar, sladdar, till och med golvet verkar mysigt. Och hon går och vänder rumpan mot Rally hela tiden och vissar att hon är intresserad, men han vill inte, han är inte alls intresserad, ibland tvättar han henne lite och biter henne i nacken, men inte mer, när han har gjort det så bara går han där ifrån, men han är kastrerad så det kan vara därför han inte vill vara med henne. Jaja, man hör henne över allt i alla fall.

Birdie har fått vara ute mer än halva dagen idag eftersom hon var asjobbig och inte lyssnade på ett enda ord av vad jag sa till henne, så hon fick vara bunden där ute i snön, men det var inget dåligt för henne eftersom hon älskar snö, men det tyckte bara jag var bra för då kunde jag dammsuga och röja undan lite ifred utan henne springande runt mina ben hela tiden, men nu så började hon titta in hela tiden och började skaka lite så hon fick komma in igen. =)

Skönt att ha fredagsstädat och lite sånt så att det ser bra ut om man skulle få besök i helgen hehe, som vi brukar få varje helg nu mera, men men...

Förlåt att jag har blivit dålig med att lägga in bilder, men jag försöker, mobilen som jag fotar med har dött och vi har ingen laddare till den. =(

Ni får ha det bäst!

Dagens outfit: En lila halvlångarmad tröja och jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0