Onsdag 13:e Januari 2010

Onsdag, äntligen börjar veckan närma sig sitt slut, skulle bara varit fredag så hade jag varit lycklig, men det går nog fort ändå. Jaja

Idag var man hos distriksveterinären med Birdie eftersom hennes tummklo hade knäckts vid pulpan, men det fixade dem idag, hon fick först lugnande så att hon skulle bli trött och det blev hon också, hon tyckte nog att det var räligt, för när hon försökte resa sig upp så gick ju inte det, hon låg platt på mage och hade benen som en groda, så hon likande en liten svart, hårig groda hehe =P. Men dem klippte av hela tummen plus klon, så hon har bara ett stort hål in i tassen =(. Mon hon har ju så klart en gasbinda lindad runt om. Just nu ligger hon bredvid mig i soffan och myser. Hon ser väldigt ledsen ut, men jag tröstar henne.

Har inte mer att berätta just nu, bara att jag har lite bilder på Birdie och att jag ska titta på Americam Pie: Band Camp ikväll klockan 21.00.

Dagens outfit: Samma som innan.


Birdie och hennes lilla tass. =* Puss på dig gumman!


Hennes lilla tass. =* Puss gumman, älskar dig jättemycket!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt när sporren fläks, ser riktigt äckligt ut. Som tur har jag inte varit med om det själv på de hundar jag har haft, men jag har sett andras hundar varit med om det. Hoppas Birdie piggnar till snart.

2010-01-13 @ 16:34:26
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0