Onsdag 27:e Januari 2010

Tjo!

Nu äter man middag, det blev spagethi och köttfärssås. Det blev lagom gott, men man lär sig mer och mer. =P. Hehe, jag vill egentligen inte skriva detta i bloggen, men jag gör det ändå: Jag höll på att elda upp den ena grejen som ligger ovanpå platan, den hann bara som tur var bli lite missfärgad när jag räddade den, hade tydligen råkat sätta på fel platta, men inget allvarligt hände och alla plater är avstängda nu hehe =).

Det blev lite mat över till Oscar också som han kan ha med sig på jobb imorgon, jag berättade det för Oscar och han blev glad =D då blir jag också glad =D.

Birdie skäller på allt, till och med sin egen skugga ibland! Det börjar bli asjobbigt och hon lyssnar inte när man säger till henne..! AAAAHHHH!!

Jaja, ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukiskläder och näsdukar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Birdie har blivit ungdom/kommit i trottsåldern ;) Haha, de brukar ha "vaxproppar" i ögonen då. Men det kommer lösa sig :)

2010-01-27 @ 23:25:11
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0