Onsdag 6:e Januari 2010

Hej hopp gummisnopp!

Nä fy vad jag är äcklig! =P hehe, men det är inget som kan hjälpas...jag är lite snuskig i min natur, men nog om det nu. NU ska vi prata om vad jag har gjort och vad jag gör just nu..om ni tycker at det är intressant att veta, annars kan ni klicka bort sidan nu, jag bara varnar er liksom.

Idag kom man inte upp ur sängen förrän klockan 12 och då trava man direkt in i duschen, sen när man var färdig där så gick man tillbaka in i sängen igen...hmmm...vet inte varför, men i alla fall så var Oscar en ängel för han gjorde frukost till mig =* det var jättegulligt gjort, sen efter det så gick man ner till tvättstugan (SUCK! PUST! STÅNK & STÖN!) och satte igång en tvättmaskin och under den tiden så var Oscar iväg och lagade lite med sin bil 900:an. Tråkigt värre...men men...! Och sen bar det iväg till hbg och käkade lite på BK a.k.a Burger King, det var rätt gott och nu sitter man på Oscars sketna jobb...Carrier och skriver detta...mycket roligt...NOT!

Jaja..inte mycket att göra åt det faktiskt...jaja ha det bäst!

Dagens outfit: Myskläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0