Söndag 10:e Januari 2010

Har inte hänt så mycket idag iheller faktistk, tycker bara det är kul att skriva fast det inte behövs egentligen, men jag har lovat mig själv att bli bättre på att skriva blogg och att skriva varje dag så då får jag hålla det också fast det inte finns någonting att berätta.

Har precis gett katterna och hunden mat, Nessie kom och skrek lite på mig.

I morse kom först Oscars föräldrar och framor och hälsade på, dem var här typ i en kvart eller en halvtimme så jag tyckte inte att det var lönt, men men, sen efter det så kom Oscars bror Ted och hälsade på en liten stund, det var rätt skoj. Emil har varit här nästan hela dagen. Danne a.k.a Daniel har varit här typ halva dagen..så det har sprungit folk här ända sen vi vaknade.

Innan vid klockan 18.00 så höll Birdie på att släppa ut alla katterna, hon hade fått upp dörren i vardagsrummet som leder ut till baksidan av lägenheten (vet inte hur hon lyckades), men Micra hann springa ut innan man hann stänga dörren så man fick ut och jaga katt lite och när man väl fick in henne så var Nessie på väg ut för man glömmde ju stänga dörren efter sig när man jagade Micra, men Nessie hann inte komma ut, sen skulle Birdie komma in också, men hon tyckte ju att det var roligt att springa lös så man fick jaga hund ockå lite.

Okej...lite har hänt idag, men det var mest klockan 18.00 som det hände hehe =P.

Inga bilder idag för när man kopplar in telefonen till datan så säger den att dem bilderna jag vill ha finns inte, fast dem syns på telefonen =@ jaja..kan inte gör mycket åt det.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Ett par jeans från Cubus och en vit t-shirt från Lindex. (Ni hade fått se det på bild om inte datan fuckat sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0