Söndag 17:e Januari 2010

Förlåt att jag inte skrev igår, men jag råkade glömma bort det hehe =P. Så kan det gå ibland, men det hände faktiskt inte så mycket igår iheller så det var inte mycket ni missade.

Men idag har Oscar, Emil och Danne a.k.a Daniel meckat lite med den nya saab 900:an som han bytade in innan och allt det där, men dem fick inte rätt på det så Oscar blev förbannad och gick in igen. Dem var så himla trötta när dem hade varit där ute och föröskt i en timme hehe =D så dem skulle tvunget ha pizza till middag idag, men sen är det ju faktistk söndag så man måste ju ha något gott idag hehe =P.

Nu kan jag inte skriva mer för nu ska jag äta min pizza innan den blev kall för dem kom precis när jag hade börjat skriva på detta inlägget...typiskt, men ni har ändå fått reda på det mesta idag och det kommer nog inte hända mer idag, men om det gör det så skriver jag om det imorgon.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Den rosa tröjan med rosen på från gina tricot och mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0