Söndag 24:e Januari 2010

Söndag söndag söndag...veckans vilodag, förutom för Oscar som fick jour först klockan halv 4 i morse sen klockan halv 11 igen på förmiddagen och jag fick bli hemma...ville inte följa med så det är ingen sorg att vara hemma precis.

Birdie bröt halva min nagel på peckfingret för ca 1 timme sen, ont ont, men det konstiga är att nageln inte trilla av utan bara knäcktes, men hänger ändå kvar =S. Jaja, ska inte prata om sånt äckligt nu, hon fick i alla fall en "time out" eftersom hon bröt den när hon inte löd mig och stirrade runder för mycket och nu sitter hon och gnäller och tittar på mig.

Har så himla tråkigt, har ingenting att skriva och ingenting att göra och inga bilder att lägga in iheller. Bajs! Här är så himla dött här hemma också, det ända som hörs är Birdies andetag...inget mysigt ljud, har ingen bra skiva att sätta på iheller och orkar inte gå in på youtube...usch vilket liv, finns inget att hitta på idag...jo Oscar ska ringa två personer när han kommer hem och det kanske tar en kvart eller 20 minuter, men sen är det "roliga" över.

Jaja, ska inte tråka ut er med mitt tråkiga liv och min tråkiga dag.

Ni får ha det bäst!

Dagens outfit: Saabt-shirten och mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0