Söndag 3:e Januari 2010

Idag är det söndag, hela dagen...hehe, har försökt fixa min blogg idag, men det blir inte bra, vill göra den mer mig, mer personlig eller min stil liksom, men jag fattar nadda när det gäller koder och sånt skit...har läst på designadinblogg.se och sådana sidor, men fattar lika lite ändå. =(

Detta blir ett litet inlägg..pallar inte skriva mycket idag...det har inte hänt så mycket iheller så. Mamma och Erik (min minsta lillebror) kom hit och gick en liten husesyn, men det gick rätt fort eftersom det inte finns så mycket att titta på, sen spelade Erik tv-spel och jag bjöd mamma på middag..ja...Erik fick också hehe, hade varit taskigt annars ju, sen kom Elisabeth på besök och ja..sen hände inte mycket mer.

Nu ska jag försöka designa min blogg ännu mer..så ha det bäst!

Dagens outfit: Samma som igår.


Rally är den nya katten Gustav hehe =P
Gulleplutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0