Tisdag 5:e Januari 2010

USCH!

Börjar hata att blogga...ingen läser bloggen ändå och ändå så är jag inne och bloggar varje dag, men ingen vill ändå läsa den, är den så tråkig...? Måste jag bli lika bitchig som Kissie för att folk ska vilja läsa den eller...?

Funderar på att lägga ner igen, det var inte änns lönt att göra den nya designen på bloggen som tog nästan en hel natt att fixa, men ingen bryr sig om att kommentera den, har möjligtvis EN lojal läsare...tack för ditt stöd!

Jaja...tänker inte lägga ut nån bild idag..pallar inte, för ingen vill väl ändå titta på den så ha det så bra så får vi väl se om jag skriver igen någon gång!

Dagens outfit: Samma som igår. (Men vem bryr sig!)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

tycker inte du ska lägga ner den!, du har en fin design också!

2010-01-05 @ 18:34:46
Postat av: Frida

Jag läser bloggen, men som vanligt är jag dålig på att kommentera.

2010-01-05 @ 19:20:36
Postat av: Frida

Kan inte du också skaffa facebook?

2010-01-05 @ 23:41:44
Postat av: Michelle

jag läser den men somfrida ärjag oxå dålig att kommentera

2010-01-06 @ 20:49:05
URL: http://michelleec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0