Torsdag 21:e Januari 2010

Hej!

Nu när jag ändå är här inne och fixa mitt förra inlägg som gick helt åt pipsvängen så tänkte jag att jag kunde likabra skriva dagens inlägg nu med en gång fast det inte har hunnit hända någonting. Förresten så var det Frida som hjälpte mig med mitt förra inlägg (klasskompis från gymnasiet), tack så mycket! =D

Vet inte vad jag ska äta till middag idag...hmm, har i för sig lite bacon i kylen som jag kan steka upp, ska bara orka dra mig upp ur soffan hehe =P. Är väldigt lat av mig som ni som känner mig vet att jag är hehe =P.

Jaja, snart kommer väl Oscar hem, han slutar nu på jobbet så han är väl hemma om en timme eller en och en halv timme, segt, vill vara med honom innan han slocknar, vilket han gör rätt tidigt.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor och pyjamas

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var så lite så.

2010-01-21 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0