Måndag

Ingen har kommenterat om att jag är gravid.....känns bra, fast ja...dem som läser min blogg visste det säkert redan, men jag tänker inte göra en så stor grej av detta iheller ändå så det gör ingenting att ni inte kommenterar. Bara skönt för mig, då slipper jag svara på alla hehe =P.

Idag började Oscar jobba igen efter 3 veckors semester, det känns tråkigt att man ska behöva sitta hemma ensam igen efter 3 veckor tillsammans med älsklingen, det har hänt så himla mycket på dessa 3 veckorna, därför känns det konstigt att allt det tog slut på så kort tid.

På Onsdag så ska Birdie in till djursjukhuset och ta bort stygnen från sin lårbensoperation, ska bli skönt för henne, men hon ska ändå äta sina tabletter i 2,5-3,5 veckor till och använda tratten på natten eftersom hon ändå kan tugga på det.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0