Torsdag

Idag tänkte jag bara berätta för er att Oscar åkte till Olofström igår med Ola och Danne för att fiska lite, jag kunde inte följa med eftersom jag måste ta hand om Birdie och en sak till som jag ska berätta för er nu, men i alla fall så ska han vara där upp tills Lördagmorgon eftersom dem inte kunde boka mindre tid där uppe, så jag får vara ensam hemma nu i 3 dagar och det finns inget tråkigare än att gå och lägga sig i sängen helt ensam och helt tyst i hela huset.

Nu kommer det som jag skulle berätta för er.
Micra har fått bebisar =). Det blev 5 st, en grårandig hona, 2 oranga hanar och 2 svart/vita hanar. Men vi kunde inte behålla alla 5 (tyvärr) så vi tog bort den grårandiga, den ena svart/vita och den ena orange, så nu har vi kvar 2 stycken, vilka då är den ena orange och den ena svart/vita. Jag ska behålla den orange och han heter Frasse, den svart/vita ska mormor få eftersom hon har tjatat om en katt i nästan 2 år nu och jag har döpt honom till Roffe så länge, men mormor kan döpa om honom om hon vill hehe =P.

Har en bild på dem som jag ska visa nu.


Svart/vit = Roffe & Orange = Frasse

Just det...sen var det en sak till som jag skulle berätta för er....

Jag är gravid och ska behålla barnet och idag (22/7-2010) är jag i vecka 11 och 4 dagar. Har inte mycket mer att säga om detta, men det kan vara för att jag redan har smält det ordentligt. kan i för sig berätta att min mamma och min mormor tog det ganska bra, dem var bara lite oroliga för att vi skulle ha råd, Oscars föräldrar blev helt ställda...eller ja...hans mamma kom på det innan vi änns hann säga något och när hon berättade det för Oscars pappa (som vid det tillfället var uppe i fjällen) så blev han skitsur, men det är väl för att han inte gillar mig så speciellt mycket, plus att Oscar är skyldig sin mamma pengar.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Söta :)

2010-08-01 @ 19:31:00
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0